Söndag igen ><

Nu är ännu en veckan slut. Inte mycket att hurra för.. Men ska inte klaga. Det betyder ju att det är en vecka till närmare flytten i alla fall:D

Sov hos älsklingen i natt<3. Det behövdes även fast jag bara stanna en natt.. Kände att jag behövde vara hemma av olika anledningar.. Hoppas att kaoset runt omkring ger sej snart.. För det börjar seriöst att gå mej på närverna..
Och inte hjälpte de att en av dom som jag alltid trodde skulle finnas i mitt liv betedde sej som ett arsle i dag. Tydligen så kan jag dra åt helvete för att jag bara sårar.. Kanske dax o se sej i spegeln då va!!


Aa just fan..
Visst har min blogg blivit fin :D
Allt tack vare världens duktigaste Rasmus :D
Tack så otroligt mycket babe <3




Saknaden jag känner driver mej snart till vansinne!

Föresnten så fryser jag i dag..  IGEN.
Känner för o sitta på en mysigt café och dricka en Chai latte  eller kanske ens kopp varm choklad :D *mums*


Kommentarer
Postat av: Rasmus

varsegod prinsessan :'D <3

2009-10-18 @ 22:15:02
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0