Rastlös!

Vakna av att hen telefonen ringde i dag.. Gick upp o rökte när jag ändå var uppe..
Tänkte inte så mycke mer på att de ringt förutom att morsan prata massa om bibeln o shit till människan i andra änden>< men jag rökte sen gick jag o la mej en timme till..
Hahaah men då jag kom upp senare så säger morsan: det var jihovasvittnen som ringde..
vafan prata hon med dom lixom så jag fråga henne. hahah svaret jag får tillbaka av morsan var ju klockrent: Men dom ringde ju xD

Har typ myror i byxorna.
Klarar inte av o sitta still längre..
Men mamma är snäll i dag..
vi ska ta en sväng för bli TunaPark bara för att ha något o göra..
Så nu ska jag gå o fixa mej i ordning o hoppas på att få åka snart ^^

puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad roligt, en annan sitter hemma och klättrar på väggarna :p

2009-10-19 @ 14:57:33
Postat av: Vera

hahahaha asså mamsen är så bäst!!!

<3<3

2009-10-20 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0