My body is possessed by a demon!

Kroppen har gett mej ett rent helvete ända sen i torsdags kväll..
Men igår/lördags så var det extremt..
Skakade som en jävla galning o illamåendet satt i halsgropen..
Min puls var läskigt hög hela dagen och mina pupiller extremt stora..
Låter som jag var hög eller nått men ICKE!
Var så sjukt obehagligt.
Men lyckades ta mej hem ifrån Christorher i alla fall och möttes av en glad mamma...
Hon skulle iväg o handla och möta hennes vän pia..
Så de blev lite av en tjejkväll hemma med dom.
Massa god mat blev det och groggar, singstar och en massa tjejsnack..
Grymt kul faktiskt..
Sen drog dom vidare ut på krogen och jag fick bädda ner mej.. Grymt skönt!!
Sov dock skit illa med en massa konstiga drömmar som jag haft i två jävla nätter nu..
GAAHH behöver min sömn!! ORKAR INTE DENNA SKIT LÅSSASSÖMNPERIODEN IGEN ><

Har i alla fall haft mitt snack med älsklingen nu.. Det gick förvånandsvärt bra..
Känns verkligen som vi har något speciellt.. Och jag vet att tillsammans så blir allt bra!!..<3

Det är något annorlunda i mej nu..
Vet inte vart de kommer ifrån och varför men känner nå nytt inom mej..
Det är som nå pirrigt hopp typ som en längtan.. 
Känns varmt o skönt.. Typ betryggande.. 
 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

aw :O lätt jag måste höra dig sjunga singstar <3

2009-10-25 @ 18:06:02
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0