Lördags Ångest!!

Ännu en helg utan ett skit..
Alla verkar festa o ha roligt..
Men jag sitter som vanligt här..
Vet inte ens varför jag inte ser till att göra något.
Känner vell inte för det eller har jag bara ingen ork?
Ne jag vet faktiskt inte.. Antar att jag får skylla mej själv..
Tar ni alla en extra sup för mej i kväll :P

Och inte får jag tag på min karl heller.. Känns ju så jävla bra. NOT..
men men.. saknar o ting är som dom är.
Kärleken brinner lika stark som innan men de kommer perioder som inte är nått att hurra för..
Men det blir bättre det vet jag..<3
Love C <3



FAN! vad jag är sugen på ett glas vitt eller kanske en öl eller två ><

Kommentarer
Postat av: Rasmus

nåh! well. du är inte ensam. jag sitter hemma, ensam och är partysugen :( skit är det. men vin ska jag nog sno lite:)

2009-10-17 @ 19:00:51
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0