Känslomässigt kaos! Känslomässig förvirring!

Vet att det var ett tag sen jag skrev.. sorry för de..
Har bara en jävla jobbig period just nu..
Är mitt uppe i flyttstök nu i alla fall..
Hoppas ni kommer o hälsar på mej när jag flyttat sen!!..
Längtar efter en förhoppningsvis lugn och underbar jul<3

-----------------------------------------------------------

Känner mej helt slut..
Rent utsagt utmattad..
Mina känslor drar ur all energi som finns i kroppen på mej..
Jag orkar verkligen inte av att känna såhär längre.. Speciellt då jag inte vet vad de äär jag känner längre..
Gör ju bara illa någon jag älskar enormt med detta skit..
Jag vet jag borde följa magkänslan..
Men vad följer jag då den inte existerar längre?!
Håller på att bli galen här..
Vet inte alls längre vad jag gör..
Allt jag känner är smärta och jag klarar inte av de här längre..

Är mitt uppe i allt flyttstök nu..
Pengarångesten inför julhandlandet svider.
Mitt mående är åt helvete..
Mina tankar och min vilja är helt fucked upp..
Det är för mycket nu..
Jag klarar det inte!!!!
GE mej endast någon minut i ro..
Jag stjäl varenda sekund av lugnt jag kan få tag i..
Snälla ge mej ett ögonbligg av frihet..

Kommentarer
Postat av: Rasmus

gumman då! <3 tänker på dig och hoppas allt löser sig för dig :c

2009-11-18 @ 23:24:48
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0