Fantiserade euphoriska rus likt de drogorna jag aldrig tog ej gav..

Så jävla trött på att de mästa går åt helvete just nu..
Orkar verkligen inte det här just precis nu..
Känner mej så jävla motarbetad av omgivningen..
Av de jag älskar mäst..
Denna ångest som sätter sej i halsen kommer en dag att kväva mej till döds..
Hur länge ska jag orka detta??
När ska kroppen sluta orka?!
De värsta av allt är att den viktigaste som någonsin funnits för mej i hela mitt liv har sårat mej riält..
Kan inte förstå mej på hur det är möjligt att vara så jävla blind...
LÄMNAR DU MEJ SÅ SER DU MEJ INTE IGEN!!!
Men jag borde vell förstå.. Du har orkat i 19 år.. Kanske du inte orkar mer..
Vet att jag inte är en lätt person att leva med.. Tar väldigt mycke plats men trodde ändå att den platsen du gav mej var min.. Tar du den ifrån mej nu?? Kommer jag stå här i tomhet?
Vågar inte ens tänka tanken.. För vet bara hur det kommer bli.. Och jag vill inte se den framtiden.. Då blundar jag hällre och krossar till tusen då de väl händer... För jag klarar inte av att ha rädslans tyngd på mina axlar.. Min ryggsäck är tung nog redan som den är..

Tackar i alla fall dej min världens bästa faster för att du ställer upp så otroligt mycke för mej nu med flytten.. Kändes så bra då vi prata om ikea och så i lördags.. Känns inte lika skrämmande längre tack vare dej.. Du är verkligen en ängel!!! <33

Tackar även min Malin.. Min underbara Malin.. Tack för att du får upp mej i det blå igen då jag ligger nere i smuttsen. Även fast det bara var för just den stunden så betyder det så grymt mycket för mej..
Tack för att världens vackraste Malin finns <333


DEN SON EN GÅNG SA "ensam är stark" KAN GÅ O TA SEJ NÅN STANS.. för fy fan va fel han hade!!!

Håll om mej sådär igen..






Längtar till på lördag!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

jag tänker på dig Nina <3 bara så du vet det.



livet jobbar sig emot mig med. allt går skit. vi får försöka stå ut, för att kunna längta till de få lyckliga studerna vi får.



ta hand om dig! du betyder så jävla mycket

2009-11-03 @ 23:59:30
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0